Sierpień, 2015

Piątek, 14 sierpnia 2015 · dodano: 15.08.2015 | Komentarze 0

Wyrazów

Czwartek, 13 sierpnia 2015 · dodano: 13.08.2015 | Komentarze 0

Rowerkiem do pracy a potem prosto do Wyrazowa (przez Lisiniec i Starą Gorzelnię) do koleżanki na plotki. Powrót przez Kolorową i Stradom.

Żarki szosowo

Środa, 12 sierpnia 2015 · dodano: 12.08.2015 | Komentarze 5

Późnym popołudniem wybraliśmy się na szosing żwawym tempem, co by jeszcze potrenować przed urlopem.
Na Jurze widać sporo turystów, także rowerowych.
Trasa... Cóż, nic nowego: Kusięta, Olsztyn, Biskupice, Zaborze, Żarki, Czatachowa, Ostrężnik, Siedlec. W Siedlcu zakupy - trzeba uzupełnić picie. Nakarmiliśmy też kota, który przyszedł prosić o jedzenie. Nie był bardzo zabiedzony ale najlepiej też nie wyglądał. W sklepie NIC dla zwierząt nie było. Ani mięsa, ani karmy. Wędliny i pasztety odpadają. W końcu kupiłam puszkę tuńczyka.
Z Siedlaca do Zrębic, potem Turów, Olsztyn, Kusięta i Cze-wa.
Bardzo fajnie się kręciło bo panowała bezwietrzna aura. Już nie pamiętam wycieczki bez wiatru.
I tak oto 7000 km w sezonie jest:)

Środa, 12 sierpnia 2015 · dodano: 12.08.2015 | Komentarze 0

Do pracy najkrótszą drogą.

Wtorek, 11 sierpnia 2015 · dodano: 11.08.2015 | Komentarze 0

Praca i miasto z wczoraj i dziś.

Grunt to motywacja

Niedziela, 9 sierpnia 2015 · dodano: 09.08.2015 | Komentarze 2

Na popołudniową wycieczkę się spóźniliśmy ale Adrian i Marcin poczekali. Ustalono kierunek: Bobolice.
Jedziem przeto trasą standardową, wielokroć pokonywaną: Olsztyn, Turów, Przymiłowice, Zrębice, Siedlec, Ostrężnik, Żarki.
Postój przy sklepie a tymczasem nad głowami bezczelnie formuje się nam komórka burzowa.
Lecz na razie panuje spokój, zatem jedziem na Mirowski Gościniec. I do Mirowa dojechalim a tam niestety burza ma się znakomicie. No to wiejemy.
Mając ową chmurę za plecami liczym, że przed deszczem i ewentualny gradobiciem umkniem na powrót do Żarek. Dopadło nas wcześniej i sądzę, żeśmy wówczas szybciej podjeżdżali niż wcześniej zjeżdżali. Grunt to motywacja... Tak czy inaczej wyprzedziliśmy deszcz i schroniliśmy się w Żarkach.
Patrzym w niebo a panowie wyrażają przypuszczenie, że wszystko to idzie na Ostrężnik. Zatem jedziemy tam, gdzie niebo czyste:  na Wysoką Lelowską i Przybynów. Udało mi się wreszcie dogonić rafałową ucieczkę na tamtejszym podjeździe. Chociaż raz.
Przez Olsztyn i Kusięta wracamy do Cze-wy. I taki nam jakby trening wyszedł, mimo temperatury tempo było żwawe. Ale fajny wyjazd.
Czerwony szlak rowerowy
Czerwony szlak rowerowy © Skowronek
W Mirowie
W Mirowie © Skowronek
Zamek Mirów
Zamek Mirów © Skowronek

Sobota, 8 sierpnia 2015 · dodano: 08.08.2015 | Komentarze 0

Dziś tylko do koleżanki na Parkitkę.

Piątek, 7 sierpnia 2015 · dodano: 07.08.2015 | Komentarze 0

Wczoraj wet, praca i Północ. Dziś praca, wet, szpital, Północ, Lisiniec i jeszcze do Mamy. A miałam być wcześniej w domu...

Skowronek ma gazelę

Środa, 5 sierpnia 2015 · dodano: 05.08.2015 | Komentarze 14

Oto ona: moja pierwsza szosa. Jest lekka, szybka i zwinna. Wygląda niepozornie ale mnie więcej nie potrzeba. Chyba się polubimy:) Koniecznych jest parę kosmetycznych poprawek (koniecznie gruba owijka, nowe opony, koszyczki i tym podobne) i będzie można śmigać.  Używana ale w bardzo dobrym stanie. Grzech byłoby nie wziąć:)
Mamy dziś wolne więc udać się można na wycieczkę. Jest i cel bo trzeba zamontować drogowskaz w Juliance. Jedziemy zatem (Rafał zadowolony, gdyż odzyskał wreszcie swoją szosę) przez Kusięta, Turów, Małusy do Żurawia.
Potem przez Lipnik do Julianki. Na dworcu montujemy drogowskaz i dzwonimy do Gawła, który jedzie z synem. Umawiamy się przy źródłach za Złotym Potokiem. Przyjechaliśmy tam jednocześnie. Gaweł i Dawid jadą z sakwami na kilkudniową włóczęgę po Jurze. Towarzyszymy im do zamku w Mirowie. Tam odpoczywamy przy sklepie a potem trzeba się pożegnać: Gaweł i Dawid jadą do Siamoszyc a my wracamy. Szlakiem czerwonym rowerowym do Ostrężnika a stamtąd przez Siedlec, Zrębice, Turów do Olsztyna i przez Kusięta do Cze-wy.
Gorąco ale miło wyjechać na rowerek. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, jedynie dłonie bolą (za cienka ta owijka), potrzeba też trochę wyregulować.
W drodze do Julianki
W drodze do Żarek
W drodze do Żarek © Skowronek

Wtorek, 4 sierpnia 2015 · dodano: 04.08.2015 | Komentarze 0

Praca najkrócej jak się dało. Dziś Rafał się ulitował i pojechał za mnie na Północ.
Rankiem do pracy wpada Pati:
-Czemuś mi nie powiedziała wczoraj, że kolarze pojadą??? Godzinę stałam w korku!!! Myślałam, że jakiś wypadek, tyle policji było! Żebym wiedziała, że to kolarze to bym chociaż poszła na chłopaków popatrzeć!!!
(gwoli ścisłości powiedziałam, co by dziewczyny się wybrały popatrzeć na całe to kolorowe zamieszanie ale może Pati akurat przy tym nie było...)
W rankingach na najseksowniejszych sportowców kolarze zwykle klasyfikowani są na szarm końcu a tu proszę, od wczoraj o niczym innym tylko o nich...