Akcja: kotek. I prośba

Czwartek, 14 sierpnia 2014 · dodano: 16.08.2014 | Komentarze 0

Tomek (Siwuch) znalazł kotka. A właściwie to kotek znalazł jego, goszczącego wraz z rodzinką i przyjaciółmi w Kudowie Zdrój. Dwa tygodnie się nim zajmowali, karmili a na koniec postawili pytanie: co teraz?. Bowiem jak się kogoś oswoi to trzeba być za niego odpowiedzialnym.
Napisał do mnie a ja obdzwoniłam rodzinę i znajomych, nikt malucha nie chciał, ale na koniec znalazłam mu miejsce w kocim domu tymczasowym u Blanki (tej samej, która znalazła Normana, adoptowanego przez Rafika1000).
Przygotowałam jedzonko oraz wszelakie, potrzebne kotu akcesoria i czekałam na Tomka, który w czwartek przywiózł kotka. Maluch okazał się odważnym, wesołym i ślicznym kociakiem. Zawiozłam go do pani weterynarz a potem do d.t. Liczę na dobry dom stały dla niego, taki jest fajny, taki rezolutny. Musi trafić na odpowiedzialnych, mądrych ludzi.
I dom znalazł się jeszcze tego samego dnia. Znajomi Tomka (ci sami, którzy byli z nim na urlopie) postanowili, że zaadoptują kociaka. I tak od wczoraj kociak jest Warszawiakiem. Miał szczęście:)
I NA KONIEC PROŚBA: gdyby ktoś chciał pomóc to dziewczyny, prowadzące d.t. potrzebują żwirku, karmy i kilka budek dla kotów. Bo wykarmić, opłacić weterynarza, zapłacić za wynajmem mieszkania gdzie mieści się d.t. - to wszystko kosztuje. Każdy, kto ma zwierzaka wie jak to jest. Ewentualne podarki można zostawić w "Sklepie po 4 zł" w 2 Alei, obok Megasamu (w tym sklepie mieszka kot Franek, taki czarno-biały). Na drzwiach jest plakat o kotkach.
Albo gdyby ktoś chciał kotka to kotów szukających domu jest 9: 8 dorosłych i jedna mała (4-miesięczna) koteczka 3-kolorowa.
A rowerowe km były miejskie z dwóch dni.