• Sprzęt Rafałowa szosa

Turów

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 11.04.2015 | Komentarze 5

Do południa piesza wycieczka z koleżanką do rezerwatu Zielona Góra i do tamtejszej jaskini. Jaskinia owa (łatwa, pozioma) słynie z kolumn naciekowych i zwykle pełno tam grotołazów. Szczęściem dziś żadnego nie było, jeno wspinacze na skałkach.
Po obiedzie przejażdżka z Rafałem (Cze-wa - Skrajnica - Olsztyn - Biskupice - Olsztyn - Turów - Kusięta - Cze-wa).
Skałka Diabelskie Kowadło
Skałka Diabelskie Kowadło © Skowronek
W Jaskini Pod Zieloną Górą
W Jaskini Pod Zieloną Górą © Skowronek
Jaskinia Pod Zieloną Górą
Jaskinia Pod Zieloną Górą © Skowronek
W Turowie
W Turowie © Skowronek

| 20:39 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj Wow, dziękuję:) Marto, musisz kiedyś spróbować. Wprawdzie górala nic nie ogranicza, gdzie chce to jedzie, żadne podłoże mu nie straszne ale szosa też fajna jest:)
mors
| 20:30 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj Co racja to racja. ;) A ta zadowolona mina jest najbardziej wymowna. ;)
Marta84
| 19:59 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj echhhhhhh ta szosa- dodaje Ci szyku, gracji i w ogółe to WYMIATA ;d
| 17:07 niedziela, 12 kwietnia 2015 | linkuj Pod tym względem mamy raj. Dobrze mieszkać blisko Jury:)
Monica
| 20:49 sobota, 11 kwietnia 2015 | linkuj Piękna jaskinia. Ja również lubię takie miejsca ;-)