• Sprzęt Rafałowa szosa

Żarki

Sobota, 6 czerwca 2015 · dodano: 06.06.2015 | Komentarze 8

Wycieczka przed obiadem. Wyjście na ten upał nie bardzo mi się widzi ale w końcu SPF 50 i w drogę. Słońce grzeje mocno i już po paru minutach mam buźkę w kolorze "strażacka czerwień"...
Przez Skrajnicę do Olsztyna. W sumie to fujary jesteśmy. Bo można było przy Leśnym pożyczyć jakieś karbonowe szoski do testów a tak tylko minęliśmy imprezę. Gapy... Potem Biskupice, Zaborze, Przybynów, Wysoka Lelowska, Żarki, Ostrężnik. Przy parkingu spotykamy Sikora z rodziną. Chwila rozmowy i mkniemy dalej. Siedlec, Zrębice, znów Biskupice, Olsztyn, Kusięta i do domu. Pod koniec wyszło coś jakby trening.

| 20:08 wtorek, 9 czerwca 2015 | linkuj Zmarszczki będą;) Albo w końcu dostaniesz wysypki na rękach jak mnie się to ostatnimi czasy od słońca dzieje. O ryzyku chorób nie wspominając... Warto tu rzec jedno: żaden filtr nie blokuje 100% a w dodatku trzeba je nakładać co kilka godzin.
mors
| 20:24 poniedziałek, 8 czerwca 2015 | linkuj A ja wciąż bez filtrów... :> póki co prawie nigdy się nie spiekam, ale co z tego będzie w przyszłości...
| 19:46 niedziela, 7 czerwca 2015 | linkuj Może za rok załapiemy się na rowerowe testy.
Rafałek chyba by się nie zgodził żeby tylu obcych zajęło jego basen:)
Filtr 50 musi być. Słońce jest obecnie jakieś takie niezdrowe i dostaję od niego uczulenia...
mors
| 19:36 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj Trening w taką pogodę?
Ja dziś wystartowałem o 2 w nocy, żeby zdążyć przed upałami. Ale i tak nie zdążyłem. ;]
rafik1000
| 19:15 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj Kurczę patrząc na jutrzejszą pogodę to może byśmy się jakoś do Leśnego dowlekli i ewentualnie popatrzeli jak inni testują rowery. Istnieje jeszcze możliwość spędzenia całego dnia w basenie Rafałka :-)
| 18:21 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj Ale jutro mamy gości:))) Przybywa Goździk we własnej osobie a nawet w trzech osobach;) i razem z nimi i Rafikiem i Siwuchem jedziemy do Pawełek.
Kulisty
| 18:15 sobota, 6 czerwca 2015 | linkuj Zawsze moze jeszcze jutro pozyczyc :)