• Sprzęt Bastet

Skowronek ma gazelę

Środa, 5 sierpnia 2015 · dodano: 05.08.2015 | Komentarze 14

Oto ona: moja pierwsza szosa. Jest lekka, szybka i zwinna. Wygląda niepozornie ale mnie więcej nie potrzeba. Chyba się polubimy:) Koniecznych jest parę kosmetycznych poprawek (koniecznie gruba owijka, nowe opony, koszyczki i tym podobne) i będzie można śmigać.  Używana ale w bardzo dobrym stanie. Grzech byłoby nie wziąć:)
Mamy dziś wolne więc udać się można na wycieczkę. Jest i cel bo trzeba zamontować drogowskaz w Juliance. Jedziemy zatem (Rafał zadowolony, gdyż odzyskał wreszcie swoją szosę) przez Kusięta, Turów, Małusy do Żurawia.
Potem przez Lipnik do Julianki. Na dworcu montujemy drogowskaz i dzwonimy do Gawła, który jedzie z synem. Umawiamy się przy źródłach za Złotym Potokiem. Przyjechaliśmy tam jednocześnie. Gaweł i Dawid jadą z sakwami na kilkudniową włóczęgę po Jurze. Towarzyszymy im do zamku w Mirowie. Tam odpoczywamy przy sklepie a potem trzeba się pożegnać: Gaweł i Dawid jadą do Siamoszyc a my wracamy. Szlakiem czerwonym rowerowym do Ostrężnika a stamtąd przez Siedlec, Zrębice, Turów do Olsztyna i przez Kusięta do Cze-wy.
Gorąco ale miło wyjechać na rowerek. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, jedynie dłonie bolą (za cienka ta owijka), potrzeba też trochę wyregulować.
W drodze do Julianki
W drodze do Ostrężnika © Skowronek
W drodze do Żarek
W drodze do Żarek © Skowronek

| 20:12 wtorek, 11 sierpnia 2015 | linkuj Oj, no nie daruje mi tego terenu... Po urlopie już na 100%. Tylko skąd na to siły wezmę?
Tofik83
| 07:32 poniedziałek, 10 sierpnia 2015 | linkuj <<<WOW>>> podjąłem decyzję -> nigdzie więcej z Wami nie jadę :P no chyba, że w obiecany teren !! :)
| 17:17 sobota, 8 sierpnia 2015 | linkuj Fajny rowerek :) teraz to Cię już pewnie nie dogonie
| 18:16 piątek, 7 sierpnia 2015 | linkuj Nigdy bym nie przypuszczała, że szosing tak się spodoba. Fajna sprawa. Oczywiście góral nie ucierpi.
Marta84 - szczerze polecam:) Trochę czasu minie zanim się do szosy przyzwyczaisz ale zapewniam: będziesz zachwycona:)))
Tycjan - R. odpowiada za szlaki piesze (od rowerowych jest inny znakarz) w promieniu 35 km od Cze-wy. Można zgłaszać reklamacje:)
Marta84
| 20:29 czwartek, 6 sierpnia 2015 | linkuj to wąskie koło kusząco wygląda :) Pożeracz kilometrów z Terminatorem za sterami ;D Będzie się kręciło :)
TeczowaMagia
| 18:55 czwartek, 6 sierpnia 2015 | linkuj Śliczna :)
voit
| 05:00 czwartek, 6 sierpnia 2015 | linkuj Gratuluję zakupu. Niech dobrze służy :-)
MisterDry
| 20:04 środa, 5 sierpnia 2015 | linkuj Miało być ostrzej. A sprzęt niech dobrze służy :)
| 20:02 środa, 5 sierpnia 2015 | linkuj Teraz jak już powyżej zaczniesz kręcić z R to już was nie dogonię
Adii
| 19:45 środa, 5 sierpnia 2015 | linkuj Fajny sprzęt, będzie się działo :)
| 19:13 środa, 5 sierpnia 2015 | linkuj Dziękuję:)
stin14
| 19:02 środa, 5 sierpnia 2015 | linkuj Super :) Niech długo i bezawaryjnie wozi.