• Sprzęt Bastet

Żarki szosowo

Środa, 12 sierpnia 2015 · dodano: 12.08.2015 | Komentarze 5

Późnym popołudniem wybraliśmy się na szosing żwawym tempem, co by jeszcze potrenować przed urlopem.
Na Jurze widać sporo turystów, także rowerowych.
Trasa... Cóż, nic nowego: Kusięta, Olsztyn, Biskupice, Zaborze, Żarki, Czatachowa, Ostrężnik, Siedlec. W Siedlcu zakupy - trzeba uzupełnić picie. Nakarmiliśmy też kota, który przyszedł prosić o jedzenie. Nie był bardzo zabiedzony ale najlepiej też nie wyglądał. W sklepie NIC dla zwierząt nie było. Ani mięsa, ani karmy. Wędliny i pasztety odpadają. W końcu kupiłam puszkę tuńczyka.
Z Siedlaca do Zrębic, potem Turów, Olsztyn, Kusięta i Cze-wa.
Bardzo fajnie się kręciło bo panowała bezwietrzna aura. Już nie pamiętam wycieczki bez wiatru.
I tak oto 7000 km w sezonie jest:)

| 21:12 czwartek, 13 sierpnia 2015 | linkuj No... Bo... Nie mam licznika w szosie a w połowie drogi Rafał rzekł, że mamy średnią 27 i dobrze byłoby ją utrzymać, no i tak nam to utrzymywanie ładnie poszło, że wyszło więcej... To chyba mój najlepszy wynik:)
Adii
| 07:28 czwartek, 13 sierpnia 2015 | linkuj Kot pewnie zjadł najlepszy posiłek w swoim życiu :)
Bardzo dobra średnia wam wyszła.
polemar
| 21:47 środa, 12 sierpnia 2015 | linkuj Średnia ponad 28km/h, jak dla mnie imponująca. Ja dzisiaj wykręciłem ale tylko na dystansie 45 km 25 km/h. No i te 7000 robi wrażenie :-)