Osiny

Sobota, 7 marca 2020 · dodano: 07.03.2020 | Komentarze 4

Dziś pracowałam więc niewiele czasu na wycieczki. Trochę mży ale nie jest źle, można jechać.
Rafał chce zmienić przebieg szlaku pomarańczowego rowerowego i proponuje by pojechać w okolice Osin na poszukiwania nowego wariantu. W teorii wydawało się to proste (wszak w lesie ścieżek pełno) ale w praktyce a to bardzo zapiaszczone a to ślepe albo skręcające nie tam gdzie potrzeba... Kręcimy się w kółko. Tam gdzie byłoby dobrze poprowadzić szlak trafiamy na teren prywatny i tor dla crossowców. Błotnisty jak nie wiem co a R uparł się by nim pojechać. Oczywiście zaraz pojawiają się użytkownicy (zresztą słychać ich od dawna) ale nie zwracają na nas uwagi, przejeżdżają spokojnie. A mogliby się przyczepić... Tak czy inaczej nie cierpię, nie znoszę błota. Jazda po tym to stres a do tego świeżo umyty rower oklejony paskudztwem. Po powrocie godzina mycia jak nic.
Wreszcie lądujemy w pobliżu przejazdu kolejowego na asfalcie wiodącym do ośrodka MONAR-u. Dębowcówką wracamy do domu.

| 19:52 niedziela, 8 marca 2020 | linkuj @PRZEMO2 jest ok ale ze względu na nielegalne przejście przez tory trzeba zmienić... Oczywiście możecie dalej jeździć starym wariantem.
PRZEMO2
| 13:45 niedziela, 8 marca 2020 | linkuj Przepraszam a poco zmieniać przebieg pomarańczowego rowerowego stary jest ok
| 22:01 sobota, 7 marca 2020 | linkuj No właśnie, zapomniałam, durna, że wczoraj padało...
Ale nie ma tego złego: widzieliśmy piękne zwierzę: drogę przebiegł najprawdziwszy gronostaj:):)
stin14
| 21:53 sobota, 7 marca 2020 | linkuj Czyli mamy coś wspólnego, też nienawidzę błota. Jednak o tym już większość osób wie, jak jest mokro lepiej nie zabierać mnie na wycieczkę ;)