Rajce

Środa, 7 października 2020 · dodano: 08.10.2020 | Komentarze 0

Trafił się wolny dzień, nie muszę nigdzie jechać, święto. Wobec tego hyc na rowerek. Mtb z maksymalnym unikaniem dróg. Na początek podjazd leśną dróżką (tą, co zwykle) na samej górze mocno rozjeżdżone... Zjazd w Sokole Góry, żółty pieszy, dróżki Idziego (trwa tam wycinka), Zrębice, czerwony pieszy, Droga Klonowa, Złoty Potok, Szlak Ku Źródłom, Ostrężnik, Przewodziszowice. Fajnie się jedzie, cisza, spokój. W Przewodziszowicach przysiadłam sobie na ławeczce by zjeść kanapkę i zastanowić się nad dalszą trasą. Hm, dawno nie byłam przy strażnicy i na punkcie widokowym na Grzędzie Rajce, zajrzę tam.

Dalej Pustelnia Czatachowa i powrót do Ostrężnika. Stamtąd niebieskim pieszym do Suliszowic, dalej leśnym duktem do Biskupic. W Biskupicach (by nie jechać asfaltem) skręcam w prawo (na mapie to Droga Lelówka) i wracam do lasu by dojechać do zielonego pieszego. Powrót w Sokole Góry, skręt na żółty pieszy (tam także wycinka...) i pożarówką do domu.