Włodowice

Niedziela, 1 listopada 2020 · dodano: 01.11.2020 | Komentarze 4

Kto by pomyślał, że tak to będzie... Wyszliśmy na rower, szkoda siedzieć w domu. Szosowo na Jurę. Kusięta, Turów, Bukowno, Zagórze, Okrąglik, Janów, Gorzków Nowy, Trzebniów, Moczydło, Łutowiec. Jakoś ciężko się jedzie... W Mirowie przerwa na kanapkę i wahanie, a może by tak już do domu?... Jednak zebraliśmy się w dalszą drogę: Kotowice, Włodowice, Rzędkowice. Z drogi widać skałki ale to nie to samo co jechać u ich stóp. Pierwotnie myślałam by tam wprowadzić szosy ale parking pełny i tłum odstrasza. Zdów, Bobolice, Gościniec Mirowski, Żarki, Przewodziszowice, Ostrężnik, Siedlec, Suliszowice, Biskupice, Zrębice, Przymiłowice, Turów, Kusięta i dom.

| 20:27 czwartek, 5 listopada 2020 | linkuj Dzięki:) Nie chwaliłam się dystansem więc tym bardziej miło, że Ty i Arek zauważyliście:)
stin14
| 12:11 środa, 4 listopada 2020 | linkuj Mimo zwariowanego roku dużo dłuższych wycieczek i fajny dystans. Gratuluję drugiej "dyszki" i ciśnij po rekord :)
| 08:33 poniedziałek, 2 listopada 2020 | linkuj Dziękuję:)
poisonek
| 19:16 niedziela, 1 listopada 2020 | linkuj Gratuluję dyszki ;)