Trzebniów

Sobota, 6 marca 2021 · dodano: 07.03.2021 | Komentarze 0

Rafał kiepsko się czuje, jadę więc sama. Plan to Janów. Wahałam się czy szosą czy mtb, padło na mtb. Pożarówka i na żółty pieszy gdzie spotykam Dorotę i Artura. Dalej jadę z nimi bo kierunek obrali ten sam, pogadalim i w ogóle miło. Tak więc żółty pieszy, zielony pieszy, Krasawa, asfaltem do Siedlca i zjazd do źródeł. W tym miejscu nasze drogi się rozjeżdżają: oni jadą do Bobolic a ja skręcam w stronę Janowa. Szlak Ku Źródłom, Złoty i Janów. Zjeżdżam do pracy, muszę kupić parę rzeczy. Następnie jadę dalej. Miałam już wracać ale trochę szkoda pogody. Jadę więc jeszcze na pętelkę do Trzebniowa. Na tym odcinku wiatr bardzo mi dokuczył. Skręcam na drogę rowerową do Ostrężnika, gdzie z naprzeciwka nadjeżdża Damian. Miło spotkać znajomą osobę, pogadaliśmy chwilę. Z Ostrężnika Szlakiem Ku Źródłom a następnie asfaltem do Siedlca ze względów czasowych. Z Siedlca do Krasawy. Dopóki nie skończą wycinki nie warto tamtędy jeździć bo rozjeżdżone. W Zrębicach zjazd w Sokole Góry czerwony pieszy, czarny rowerowy, Olsztyn, Skrajnica, rowerostrada, dom. Oj, zmęczyła mnie ta wycieczka...