Do fortów

Sobota, 21 sierpnia 2021 · dodano: 30.08.2021 | Komentarze 1

Po długiej przerwie, spowodowanej pandemią, przybyliśmy do Głowna. W sobotni poranek jedziemy autem do Leszna gdzie Mariusz przewidział start wycieczki. Miały być forty, niestety okazało się, że wszystkie są położone na terenach wojskowych i wstęp wzbroniony. Było też trochę perturbacji z trasą, gdyż sprzęt nawigacyjny odmówił współpracy a mapy papierowej pechowo nie mieliśmy. Ogólnie było niełatwo, gdyż ta część Puszczy jest raczej podmokła. Innymi słowy było wszystko, czego się boję, z czym sobie kompletnie nie radzę czyli błoto, śliskie kładki, chaszcze i woda. Piach, bardzo proszę, podjazdy także ale błoto... Tak czy inaczej jakoś tam przejechałam, zobaczyliśmy parę nowych zakątków, komary nas nie zeżarły i nie zmokliśmy a deszczem straszyło. Były ruiny kompleksu Transatlantyckiej Radiotelegraficznej Centrali Nadawczej a liczne Miejsca Pamięci co rusz przypominały o tym, że w Puszczy nie zawsze największym problemem było trochę błota, więc proszę tu nie jojczyć tylko jechać i cieszyć się tym...

Gozdzik
| 08:56 poniedziałek, 20 września 2021 | linkuj Bardzo się cieszę że udało się spotkać i pojeździć. No tak tu muszę przyznać rację, że nie do końca byłem przygotowany do wycieczki (brak mapy papierowej). Albo za bardzo zaufałem elektronice, która w lesie się troszkę zamotała, a przy tym i mnie zamotała. trasa faktycznie dość trudna i dużo wody i błota było w niektórych miejscach. Ale była przygoda :-))))). Na drugi rok będzie inaczej.