Góra Siewierska

Niedziela, 1 maja 2022 · dodano: 10.05.2022 | Komentarze 0

Jakiś czas temu przeczytałam o nowej atrakcji, wieży widokowej w Górze Siewierskiej. I jest pomysł na wycieczkę. Zwłaszcza, że w tamtych okolicach dawno nas nie było.
Zawodzie, Jastrząb, Lgota Górna, Siewierz, Podwarpie, Góra Siewierska. Wieża jest, darmowa nawet, zadbany teren, duży plac zabaw, sporo ludzi ale nie przeszkadzają sobie wzajemnie. Widoki nawet, nawet. Myślę, że warto tam pojechać.

Ponieważ Rafał wymyślił by w drodze powrotnej pojechać kawałek DK1 (o zgrozo, o wstydzie, o zakazie jazdy rowerem nie wspomnę...) to zmodyfikowałam nieco trasę i wpadło 2 km w terenie. Ale lepiej tak niż jakieś idiotyczna jazda poboczem trasy. I tak: Twardowice, Nowa Wieś, Zendek i w terenie do Cynkowa. Następnie Woźniki i kolejna nowa atrakcja: platforma widokowa na Coglowej Górze. Jest też galeria widokowa na wieży obserwacyjnej ale by tam wejść trzeba się wcześniej umówić.

Trochę kropi, ale na szczęście tylko chwilę. Lgota Woźnicka, Rudnik Mały, Nierada, Sobuczyna, dom. Dziś drogi gorszej jakości, w większości dziurawe, łatane, ciężko się jechało. Ale udana wycieczka.