Okiennik Wielki i problemy techniczne.

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 01.07.2012 | Komentarze 1

Upał ale nie chcę siedzieć w domu. PKP do Zawiercia. Potem miała być terenowa wycieczka polnymi i leśnymi ścieżkami. Początkowo była, lecz schodząc z Okiennika Wielkiego usłyszałam "By to chudy Mojżesz!!!". Głos należał do MD (który został z rowerami) a ton i moc wypowiedzi zwiastowały jedno: PROBLEMY TECHNICZNE.
Tak oto kłopoty techniczne omal nie spowodowały 20 km powrotu do Zawiercia piechotą lecz MD przeprowadził naprędce rowerowe prace serwisowe i zarządził: "Nie rezygnujemy z wycieczki. Teren odpada ale pojedziemy asfaltem."
Na temat męskiego uporu powiedziano już wszystko. Z męskim uporem nie należy walczyć. Pan musi przetestować dane zagadnienie na sobie i już. A wszystko po to by Skowronek miał wycieczkę i nie myślał o swoim kotku. I miał wycieczkę mimo, iż początkowo chciał wracać na stację PKP i do domu. Sądził, że rower MD tego nie wytrzyma. Wytrzymał.
Trasa: Zawiercie - Skarżyce - Okiennik Wielki - Skarżyce - Morsko - Włodowice - Góra Włodowska - Kotowice - Mirów - Niegowa - Żarki - Przybynów - Masłońskie - Poraj - Korwinów - Częstochowa.