Kapcie SPD i wycieczka "biegiem".

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 08.07.2012 | Komentarze 0

NIC TYLKO PRACUJ! W pracy klima jest, drużyna fajna jest, ale 12 godzin ostatnio to nic fajnego. A gdzie czas na wycieczki?
MD stwierdza: "Na części rowerowe i wyjazdy trzeba zapracować. Na góry i rowery".
Święta prawda, zwłaszcza, że ostatnio widziałam taką piękną korbę, leciutka, porządna...
Dziś czas tylko do południa, więc biegiem, BIEGIEM! W tym biegu Skowronek próbuje jechać w kapciach ale nijak nie chcą się wpiąć...
Po zmianie na but właściwy zostaje pokonana trasa: Częstochowa - Kusięta - Olsztyn - Zrębice - Biskupice - Choroń - Poraj - Częstochowa.
Tylko asfalt, gdyż MD pracuje nad pewnym rowerowym eksperymentem.
A popołudniem odbyła się wyprawa w gości. Każdy bywa czasem rodzinnym szoferem. Skowronek też, choć woli tego unikać. Rodzinna jazda wygląda mniej więcej tak:
1) Każdy pasażer lepiej wie, którą drogę kierowca powinien wybrać (w znajomości
topografii miasta przoduje moja mamusia).
Chyba nie trzeba mówić, iż (zdaniem pasażerów) kierowca nigdy nie wybiera TEJ NAJLEPSZEJ drogi.
2) Według pasażerów kierowca zawsze jedzie z nieodpowiednią prędkością (zbyt wolno lub za szybko).
3) Wyboru miejsca parkingowego kierowca również dokonuje nie takiego jakie (zdaniem pasażerów) byłoby najlepsze. Komisyjnie zostaje również sprawdzone czy aby na pewno autko stoi w linii.
Jak prowadzi MD mamusia nie ma tyle śmiałości (MD się stawia) ale gdy jedzie Skowronek, ech... Najlepiej nic się nie odzywać, robić swoje i włączyć im radiowe wiadomości, jest szansa, ze się zajmą. A i bywa, że się pokłócą. Rodzinka...