6500 km w sezonie

Wtorek, 11 września 2012 · dodano: 11.09.2012 | Komentarze 10

Tuż po pracy do Skrajnicy, terenem do żółtego, w Sokole, terenem do Choronia i przez Poraj do Cze-wy. Dziś stuknęło 6500 km i z tej okazji licznik szlag trafił.

| 20:05 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Licznik właśnie dostałam: CatEye Strada Cadence. Może wytrzyma skowronkowy styl jazdy (a raczej jego brak);)
Bez wysokościomierza, choć MD korzysta z TrekBuddy, który podaje dystanse, prędkości wszelakie, wysokość, pokonane przewyższenia i wszystko to w formie przerażających wykresów...
mors
| 00:03 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Jedna z najtańszych ofert na rynku ale pozytywnie zaskakuje - mam go w mono, przeżył tysiące upadków roweru bez szwanku, ma programowalne ODO (wiele liczników tego nie ma) oraz.. napis po polsku "KOMPUTER ROWEROWY" ;) mnie to cieszy. ;)
Rok temu bylo wiele takich ofert, teraz została ta ostatnia, i to .. z Cz-wy! (koszty przesyłki).

Oczywiście altimetru nie posiada..
| 18:53 sobota, 22 września 2012 | linkuj Dziękuję za radę:)
jeremiks
| 09:35 czwartek, 20 września 2012 | linkuj Pytasz o licznik... pod tym względem testowałem już niemal wszystko. Obecnie od kilku używam VDO z altimetrem i jestem b. zadowolony :) Pozdrówka
| 20:23 środa, 12 września 2012 | linkuj Dziękuję bardzo:)) Jeszcze rok temu ani marzyłam o takim wyniku... Lecz i tak najważniejsza jest dziecięca frajda z wycieczki, ze słoneczka, z zieleni wokół, z pokonanej trudności lub z tego, że zobaczymy ciekawe miejsce:)

A może jakiś licznik w cenie rozsądnej polecicie? Byle nie firmy Sigma bo już dwa się rozsypały.
| 20:20 środa, 12 września 2012 | linkuj Jechałam jako pasażer, wiec nie miałam jak Wam zamrugać, pozdrawiam
adamos019
| 17:18 środa, 12 września 2012 | linkuj No ładny wynik .Gratulacje
jeremiks
| 10:25 środa, 12 września 2012 | linkuj Gratki za 6500 km!!!!!!!! Cieszę się, że cały kręcisz i to po pięknych terenach. Pozdrówka :))
| 08:01 środa, 12 września 2012 | linkuj Trzeba było pomigać awaryjnymi:))) Jadąc autem czasem pozdrawiam taki mijanych rowerzystów:) Byłam pomóc montować drogowskazy na szlakach, mam nadzieję, że trochę powiszą. Ludzie niestety często niszczą rogacze, tablice i drogowskazy.
| 05:24 środa, 12 września 2012 | linkuj widzę, że wakacje były obfite w km :) tak trzymać. Chyba was widziałam, jak jechaliście z powrotem koło nowej linii tramwajowej - jechałam pojazdem 4-kołowym. Pozdrawiam