Nowy napęd i wyrzuty sumienia.

Czwartek, 18 października 2012 · dodano: 18.10.2012 | Komentarze 5

Do południa przemiła herbatka z paniami z PTTK (połączona ze snuciem planów górskich) a następnie praca.
Vision ma nowy napęd a ja wyrzuty sumienia. Wszystko fajnie, fantastycznie, tylko czy nie za dużo kasy wydane? To nierozsądne i w ogóle... Odwieczny ból.

Kategoria 0-50 km

mors
| 20:58 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Parafrazując starą reklamę: "podaruj sobie odrobinę luksusu. Jesteś tego warta." ;)
W sensie że sprzęt adekwatny do Twojego poziomu rowerowego.
wyrzuty powinni mieć ci, którzy kupują drogie rzeczy (w dowolnej dziedzinie) wyłącznie dla szpanu i lansu, bez związku z potrzebami i poziomem własnego zaawansowania...
Marta84
| 20:21 czwartek, 18 października 2012 | linkuj ależ nie ma czego żałować- na SLXie świetnie się jeździ ;) jakie ja mam plany na przyszły rok to aż kieszeń boli, ale raz się żyje, a kasa to rzecz nabyta...
| 20:20 czwartek, 18 października 2012 | linkuj A i prędzej czy później te stare trzeba by było wymienić, więc czego żałować :)
| 20:00 czwartek, 18 października 2012 | linkuj W sumie racja:) Nie jest to coś dla szpanu lecz coś, z czego się intensywnie korzysta. A porządne części długo posłużą, mam nadzieję.
| 19:27 czwartek, 18 października 2012 | linkuj absolutnie nie powinnaś mieć żadnych wyrzutów :)