Praca

Środa, 17 kwietnia 2013 · dodano: 17.04.2013 | Komentarze 5

Od dziś powroty z pracy nowym wariantem - gruntowym. Czyli ulicą z nawierzchnią naturalną. Zalety: minimalny ruch aut i pieszych, co zapewnia redukcję stresu.

mors
| 19:50 niedziela, 21 kwietnia 2013 | linkuj "Lepszy" od Łukasza był chyba tylko mój profesor od ekonomii, który twierdził, że dobrze czuje się tylko w dużym mieście, a na łonie przyrody staje się ...agresywny (!).

A ja dziś na łonie PKP dokształcałem się z ratowania skowronków... ;))
| 20:57 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj No przecież musi być równowaga w przyrodzie:)
lukasz78
| 20:49 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj A ja się stresuję, jak wyjadę poza miasto - jak nie widzę bloków mieszkalnych a zamiast warkotu i huku słyszę śpiew ptaków, to się czuję nieswojo :)
| 19:38 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Niestety, w starciu bezpośrednim rowerzysta ma małe szanse;(
Problemem jest to, co widzę również jako kierowca - ludzie jeżdżą za mało uważnie, ich uwaga kończy się na wysokości maski auta i w dodatku słabo znają przepisy. Zobacz, co się dzieje na skrzyżowaniu gdy zepsują się światła - ludzie nie wiedzą, co robić, nie znają znaków!
stin14
| 19:26 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Oj coś wiem o redukcji stresu. Kiedyś więcej jeździłem po mieście, teraz tylko gdy muszę. Niby nic mi się nie stało podczas ostatniej "przygody" z autem a jednak gdy dojeżdżam do skrzyżowania w pustej główce świta ... czy autko się zatrzyma?