Blachownia i praca

Piątek, 10 maja 2013 · dodano: 10.05.2013 | Komentarze 2

O poranku szybka, samotna wycieczka do Blachowni przez Starą Gorzelnię i Konradów. Brak czasu na dłuższe "rowerkowanie". Nawrót przy zbiorniku i powrót tą samą trasą. Zdjęć nie wykonałam, gdyż nie zatrzymywałam się.
Po drodze rozważania egzystencjalne.
Do pracy również rowerem, dłuższym, lecz gwarantującym spokój, wariantem gruntowo-wyboistym.

Kategoria 0-50 km

| 07:06 sobota, 11 maja 2013 | linkuj Chodziło mi o spokój ogólny - ciszę, brak hałasu.
Mam swoje bolesne powody, sprawiające, iż zachowuję nadmierną ostrożność, zwłaszcza za kierownicą. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się potrącić zwierzęcia czy spowodować niebezpieczeństwa na drodze nadmierną prędkością.
Oczywiście ruchu nie blokuję bo zbyt wolna jazda również stwarza niebezpieczeństwo.
Auto to tylko metalowa puszka, nie gwarantująca żadnej ochrony przy ogromnych prędkościach, jakie rozwija. Metal z łatwością gnie się i miażdży ludzi wewnątrz.
Natomiast będąc rowerzystą warto obiektywnie oceniać swe szanse, biorąc pod uwagę umiejętności (a raczej ich brak) większości kierowców.
Należy również pamiętać o kierowcach pod wpływem alkoholu, narkotyków i leków. O tych ostatnich często nawet nie wiedzą.
mors
| 21:39 piątek, 10 maja 2013 | linkuj W każdym mieście tak się nerwicujesz tymi samochodami czy tylko we własnym? ;)
Strach jechać do tej Cz-wy... ;)