Dzień 6. Targ i krótka wycieczka

Czwartek, 6 czerwca 2013 · dodano: 06.06.2013 | Komentarze 6

Rankiem wybraliśmy się na targ do Nowego Targu. Wieść niesie, iż dostać tu można wszystko a jak dziś nie mają to sprowadzą na następny. Mnie najbardziej podobały się stoiska z bogato zdobionymi końskimi rzędami. Szkoda tylko, że rękodzieło i góralskie stroje takie drogie.
Poza tym mnóstwo stoisk z ciuchami, z roślinami do ogrodów, z metalurgią, z serkami, pasze, słodycze, kożuchy, torby, ogrodowe figurki, drewniane meble i inne dobra. Na zakupy przybywa również mnóstwo Słowaków.
Po obiedzie niebo się wypogodziło, więc zaplanowana została wycieczka. Niestety Rafał źle się poczuł. Dojechaliśmy tylko do Chochołowa i trzeba było wracać.
W dodatku mój biedny rower zaczyna się sypać.

Przysiółek Gruszki © Skowronek

Stara Wierzba nad Dzianiskim Potokiem © Skowronek

Najstarszy dom w Chochołowie. Mieści Muzeum Powstania Chochołowskiego © Skowronek

Owieczki w Witowie © Skowronek

Trasa: Poronin-Suche - Ząb - Gubałówka - Dzianisz - Chochołów - Witów - Kościelisko - Zakopane - Poronin-Suche.

| 19:01 piątek, 7 czerwca 2013 | linkuj Dziękuję:) takie miejsce to chwilowe bo wkrótce zacznę 12-godzinne zmiany:(
Po powrocie rowerek uda się na zasłużony remont:)
Gozdzik
| 21:46 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Gratulacje za 1 miejsce w TOP 10... TOP Skowronek... :-) niesamowita wycieczka.. wyprawa raczej....
mors
| 21:37 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Aaa, to dlatego wybraliście Suche a nie coś wyżej. ;)
stin14
| 20:51 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Ostatnio Twój rowerek przyjął dużą dawkę błota i wody. Takie warunki nie sprzyjają bezawaryjności. Ważne że dobrze wykorzystujecie wolny czas a rowerek się wyremontuje :)
| 20:24 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Fakt. Ceny wprost proporcjonalne do wysokości nad poziomem morza...
lukasz78
| 20:10 czwartek, 6 czerwca 2013 | linkuj Górale chyba nie tylko z rękodziełem się mocno cenią :)