Boronów

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 06.07.2013 | Komentarze 6

Dziś praca tylko do 15.00. Humor średni bo coś beznadziejnie wyszło.
A pod wieczór wybraliśmy się na krótką, spokojną wycieczkę.
Trasa: Cze-wa - Stara Gorzelnia - Konradów - Blachownia - Cisie - Herby - Boronów - Konopiska - Cze-wa.

Dziki w Boronowie © Skowronek

Locha z młodymi © Skowronek

Warchlaczki © Skowronek

W drodze z Boronowa do Konopisk © Skowronek

stin14
| 21:38 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Znalazłaś się z nie swojej winy między młotem a kowadłem. Przepraszam że przeze mnie musiałaś wybierać.
panther
| 21:26 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj Pracą się nie przejmuj...tak zawsze mawiałem.
Zawsze w robocie staram się, jak mogę, ale gdy widzę, że moje zaangażowanie w nią się olewa , to wk.rw mną telepie.
Miałem taki koniec czerwca i początek lipca i nadal muszę pewne rzeczy wyjaśnić, bo siedzą we mnie...
W takim momencie rower pomaga zapomnieć mi o wielu problemach.
Jestem wtedy ja, rower, trasa...(kolejność przypadkowa)
Pozdrawiam serdecznie
| 21:21 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj Racja, tylko to jest źle, gdy trzeba wybierać i każdy wybór niesie ze sobą czyjś smutek lub rozczarowanie. A wolałbyś widzieć radość.
stin14
| 21:11 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj Nie przejmuj się, po prostu życie. Niektórych rzeczy się nie przeskoczy.
| 21:01 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj Wesołe, dokazują żwawo, po prostu słodziutkie:)
panther
| 20:58 sobota, 6 lipca 2013 | linkuj Świetnie wyglądają te warchlaczki :-)