Artstetten - Tullnerfeld

Sobota, 12 sierpnia 2023 · dodano: 23.08.2023 | Komentarze 3

Rano zjeżdżamy z powrotem do Pöhlarn i prawym brzegiem Dunaju podążamy do Melk. Nad miastem góruje opactwo benedyktynów, którego początki sięgają XI w. Pojechaliśmy na rynek, natomiast ogromny tłum zmierzający do opactwa (lub wieziony tam autokarami) skutecznie odbiera chęć na zwiedzanie... Z Melk szlak prowadzi malowniczą doliną Wachau przez miasteczka, sady, winnice. Później nie jest już tak efektownie ale wciąż bardzo miło jechać nad rzeką. Nawet upał tego nie psuje. W ten sposób dojeżdżamy do Tulln an der Donau a stamtąd drogą rowerową do Tullnerfeld gdzie mamy auto.

'

panther
| 21:36 piątek, 25 sierpnia 2023 | linkuj Austria, jeżeli chodzi o szlaki rowerowe, to ma się czym pochwalić.
Ścieżki przy rzekach, w dolinach wręcz czekają na rowerzystów.
Nigdy tam nie byłem, ale wiele czytałem na ten temat.
Jeżeli chodzi o rowerzystów, to wydawać się może, ze rowery trekkingowe są znacznie bardziej widoczne na trasach.
| 21:22 piątek, 25 sierpnia 2023 | linkuj Tak, przyjemny chłód od wody. A w każdym miasteczku po drodze można było uzupełnić zapasy. Polecam, bardzo polecam ten szlak.
panther
| 20:56 piątek, 25 sierpnia 2023 | linkuj Piękne krajobrazy.
Jazda nad rzeką z pewnością pomagała znieść skwar.